למה חשוב לבחור – מגנטים תרמיים לאירוע

לפני שסוגרים צלם מגנטים חשוב לברר באיזה סוג מדפסת הצלם משתמש. למה?

למה חשוב לבחור ב- מגנטים תרמיים לאירוע ? כי אתם לא רוצים שאחרי חצי שנה האורחים שלכם ואתם תראו מגנטים בלויים ודהויים. שאפילו יתחשק לכם לזרוק לפח. ישנם המון ספקי מגנטים שמשתמשים בציוד פשוט וזול, על מנת לחסוך להם את העלויות. וזה מגיע לידי ביטוי במגנטים שהאורחים שלכם מקבלים.
אתם משקיעים מאמצים, זמן, כסף עבור האירוע שלכם, ואין שום סיבה שהוא לא יהיה פחות ממושלם. ובמיוחד בצילום מגנטים לחתונה ולכל אירוע, אין ספק שלא להתפשר מגנטים תרמיים לאירוע.

איך נראים מגנטים תרמיים לאירוע באיכות?

ישנם 2 סוגי הדפסות מגנטים לאירועים שחשוב לדעת את ההבדלים ביניהם

מדפסת דיו מדפסת תרמית \ טרמית
הדפסה ברזולוציה נמוכה הדפסה ברזולוציה גבוהה
מתאים לדפי נייר ודפי פוטו מתאים לדפי פוטו בלבד
ללא ציפוי שלב ציפוי הגנה לתמונה
עלות חומרים זולה עלות חומרים יקרה יותר
תפעול פשוט תפעול מורכב

איך נראים המדפסות השונות? (תמונה להמחשה)

מגנטים תרמיים לאירוע

בעצם המדפסת של המגנטים התרמיים זו המדפסת שאיתה מפתחים תמונות סטילס בחנויות הצילום. כן המדפסת הגדולה הזו. שאיתה מפתחים תמונות שמחזיקות לשנים באלבום. רק בגירסה החדשה, שהיא קטנה וקלה יותר.
לכן, בשום פנים ואופן לא להתפשר על מגנטים תרמיים\טרמיים לאירוע. ולא להתפתה להצעות זולות, שם הקאצ׳.

אחרי שהבנתם למה חשוב לבחור ב- מגנטים תרמיים לאירוע, אנחנו נשמח לתת לכם הצעת מחיר 🙂

בהדפסת מגנטים תרמיים לאירוע כמובן. ובנוסף, אחריות לכל החיים על המגנטים. אנחנו בטוחים באיכות המגנטים שלנו.

רגע, דבר אחד אחרון ואפילו החשוב ביותר!

כדי שהמגנטים יצאו מוארים ואיכותיים, צריך להגיע אליכם צלם מגנטים לחתונה מקצועי עם ניסיון וחוות דעת מומלצות. צלם סטילס שיודע לתפוס רגעים מיוחדים וספונטנים בעדשת המצלמה ולא סתם לצלם כי באתי לצלם מגנטים תרמיים לאירוע אלא לקבל אחר כך את התמונות להתרגש, להתרשם ולהשתמש בהם מעבר להיותה תמונת מגנט בלבד.
הצוות שלנו מצלם בעל ניסיון רב בצילום, בנוסף לכך אנחנו גם מצלמים את טקס החופה כדי שתוכלו לקבל עוד זוויות צילום ורגעים מרגשים מהחופה שלכם. בחופה אנו משמשים בשני מצלמות עם עדשות לצילום רחוק ולצילום קרוב ופלאשים לקהל ולחופה בכדי שנקבל תאורה, חדות ותמונות יפות.

מה אנחנו מצלמים?

צלם מגנטים לחתונה
HEADMAIN
צלם מגנטים לאירוע חברה
HEADMAIN
HEADMAIN
HEADMAIN

שאלות נפוצות

מאיפה האורחים לוקחים את המגנטים? ומה עם המגנטים שלנו?

המגנטים יהיו ממקומים ברחבת הריקודים, או במקום בו נמצאים רוב האורחים, כשמגנטים מוכנים הם יצאו על גבי לוח עץ מהודר שעליו אטבי עץ צבועניים, יחד עם תאורת לד במסגרת הלוח על מנת שיוכלו לראות את המגנטים גם בתאורה חלשה. ולכם בעלי השמחה, אין צורך לאסוף מהלוח. אנחנו ממיינים את המגנטים ועושים כפילויות ככה שבסוף האירוע אתם תקבלו מאיתנו מעטפה עם כל החומר והמגנטים שמגיע לכם 🙂

מתי אתם מגיעים?

צלמי מגנטים תרמיים לאירוע מגיעים כחצי שעה לפני קבלת הפנים. אם לדוגמא קבלת הפנים בשעה 19:30 אנחנו באולם כבר בשעה 19:00 מתארגנים כרבע שעה-חצי שעה וכבר מתחילים לצלם.

איך בוחרים מסגרת למגנטים?

בוחרים מסגרת וכיתוב לפי בחירתכם. במאגרנו מס' סגנונות ועיצובים לבחירה. לאחר סגירת תאריך תקבלו את הדוגמאות. ניתן גם לשנות את הפונטים והכיתוב לפי בחירתכם. בנוסף כשירות מיוחד שאנחנו נותנים, ניתן לשלוח לנו את עיצוב ההזמנה לאירוע ונעצב לכם את המסגרת בעיצוב אישי לפי ההזמנה.

האם אנחנו מקבלים את תמונות המצולמות באירוע?

בהחלט, כל התמונות שלנו הן תמונות סטילס מקצועיות לכל דבר ועניין. מדובר בתמונות סטילס שניתן אחרי זה לפתח אותם לאלבום וכ'ו. אתם מקבלים אותם באיכות מלאה להורדה.

לכמה זמן מרזיק מגנט? האם יש לו בלאי?

אני הולך להפתיע אותכם. התשובה היא לא. אין בלאי. המגנטים שלנו לא דוהים ולא מתקלפים. בנוסף תקבלו אחריות לכל החיים. מדובר בהדפסה תרמית \ טרמית וטכנולוגיה חדשה. שעל גבי כל מגנט ציפוי מיוחד שמונע מהמגנט לדהות. כמובן שיש מתחרים שיעדיפו להמשיך לעבוד עם ההדפסה הישנה ולחסוך בעליות. אצלנו המגנטים רק במדפסת טרמית.

דילוג לתוכן